Profil

  • strict warning: Non-static method view::load() should not be called statically in /home/k3r1/domains/k3r.com.pl/public_html/modules/views/views.module on line 879.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_validate() should be compatible with views_handler::options_validate($form, &$form_state) in /home/k3r1/domains/k3r.com.pl/public_html/modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 589.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_submit() should be compatible with views_handler::options_submit($form, &$form_state) in /home/k3r1/domains/k3r.com.pl/public_html/modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 589.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_style_default::options() should be compatible with views_object::options() in /home/k3r1/domains/k3r.com.pl/public_html/modules/views/plugins/views_plugin_style_default.inc on line 25.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_row::options_validate() should be compatible with views_plugin::options_validate(&$form, &$form_state) in /home/k3r1/domains/k3r.com.pl/public_html/modules/views/plugins/views_plugin_row.inc on line 135.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_row::options_submit() should be compatible with views_plugin::options_submit(&$form, &$form_state) in /home/k3r1/domains/k3r.com.pl/public_html/modules/views/plugins/views_plugin_row.inc on line 135.
 
Głównym kierunkiem działalności K3R Systemy Informatyczne S.C. jest prowadzenie obsługi informatycznej firm na zasadach outsourcingu. To ukierunkowanie skutkuje szerokim zakresem oferowanych usług informatycznych. Różnorodność potrzeb klientów, odmienność rozwiązań odpowiednich dla mniejszych i większych firm powodują, iż wypracowany i uzgodniony model współpracy ma wiele punktów specyficznych dla danego klienta. To indywidualne dostosowanie do określonych potrzeb i wymagań jest jednym z fundamentów zadowolenia klienta z usług firmy informatycznej. Efektywana współpraca z klientem musi opierać się na zaufaniu, które z kolei budowane jest stopniowo i skutkuje ewolucyjnym charakterem zakresu współpracy. Na zmianę zarówno zakresu jak i formy współpracy ma także duży wpływ rozwój firmy klienta i zmiany w jego otoczeniu biznesowym. Istotna jest tutaj umiejętność przewidywania i wyprzedzającego zaplanowania roli stosowanych środków i systemów informatycznych w osiągnięciu przewagi nad konkurencją.
K3R SI S.C. jest świadoma powyższych uwarunkowań i elestycznie reaguje na potrzeby i wymagania swoich klientów. Firma współpracuje z klientami na różnych płaszczyznach, w bardzo zróżnicowanym zakresie i formie.
Stosowane formy współpracy to:
  • obsługa pojedynczych zleceń klienta,
  • stała umowa ryczałtowa z określonym czasem reakcji,
  • stała umowa ryczałtowa z okresową (codzienną) obsługą klienta przez K3R SI S.C.
Standardowe zakresy świadczonych usług:
  • dostawy sprzętu komputerowego,
  • dostawa, instalacja i konfiguracja osprzętu sieciowego,
  • wybór, dostawa sprzętu i instalacja firmowego dostępu do sieci Internet,
  • instalacja serwerowych systemów operacyjnych typu Windows i Unix (ze szczególnym uwzględnieniem systemu linux jako firmowego serwera plików, serwera poczty, serwera stron www, czy też punktu dostępu do sieci Internet),
  • konserwacja i bieżące naprawy sprzętu komputerowego,
  • konserwacja i archiwizacja systemu, oprogramowania i danych na serwerach firmy,
  • instalacja, konfiguracja i konserwacja eksploatowanych stacji roboczych,
  • wybór rozwiązania i instalacja systemu zabezpieczenia sieci komputerowej firmy (ochrona antywirusowa, ochrona danych, zabezpieczenie przed nieupoważnionym dostępem),
  • wspomaganie użytkowników w bieżącej obsłudze sprzętu komputerowego i systemów informatycznych, 
  • administrowanie używanym w firmie informatycznym systemem zarządzania,
  • wykonanie audytu legalności zainstalowanego w firmie oprogramowania.
Ideą prowadzonej przez K3R SI S.C. działalności jest wybór najbardziej odpowiedniego rozwiązania. Klient formułuje problem, a znajomość możliwych rozwiązań informatycznych, ich wad, zalet i kosztu, to obowiązek firmy informatycznej. Kompetentne przedstawienie tych możliwości klientowi pozwala na dokonanie optymalnego wyboru. Mając na uwadze sprawną obsługę klienta, przewidywanie możliwych do wystąpienia zagrożeń, oraz wybór dostosowanych do infrastruktury informatycznej rozwiązań, firma prowadzi ewidencję zdarzeń i opis zasobów informatycznych stałych klientów. Dzięki temu, niezależnie od dostępności w danym momencie osoby standardowo opiekującej się klientem, może on liczyć na szybką i fachową reakcję na awarię czy inne zdarzenie losowe.