Zestawienie korzyści ze stałej opieki informatycznej:
- Umowa obsługi czytelnie określa kompetencje i zakres odpowiedzialności za prawidłowe funkcjonowanie sprzętu i systemu komputerowego.
- Bieżący kontakt pomiędzy klientem, a firmą obsługującą przyśpiesza i skraca czas rozwiązywania problemów.
- Umowa obsługi gwarantuje określony czas reakcji na zgłoszenie serwisowe.
- Znajomość infrastruktury informatycznej klienta przez firmę obsługującą pozwala na wspólne planowanie działań wyprzedzających, zapobiegających awariom i pozwalających utrzymać wydajność całego systemu na odpowiednim poziomie.
- Wiedza firmy prowadzącej opiekę pozwala na optymalny dobór rozwiązań informatycznych w momencie ujawniania się u klienta odpowiednich potrzeb.
- Jeżeli firma obsługująca jest jednocześnie dostawcą sprzętu komputerowego to nie ma problemów z realizacją ewentualnych zgłoszeń gwarancyjnych.
- Jeżeli firma obsługująca jest jednocześnie dostawcą oprogramowania to klient ma jedną firmę odpowiedzialną za prawidłowe funkcjonowanie systemu informatycznego (nie ma miejsca na kontrowersje pomiędzy dostawcą sprzętu i oprogramowania co do przyczyn ewentualnych problemów).
- W zależności od zakresu umowy obsługowej i wielkości firmy własny personel informatyczny u klienta jest zredukowany do minimum lub wręcz nie ma go wcale.
- Szybki rozwój technologii informatycznych i stale wyodrębniające się nowe specjalizacje powodują konieczność częstego uczestniczenia personelu informatycznego w drogich szkoleniach. Koszty tych szkoleń są udziałem firmy obsługującej, a nie klienta.
Opierając się na wieloletnim doświadczeniu w prowadzeniu bieżącej obsługi informatycznej, K3R SI S.C. stosuje skalowalny, dostosowany do różnych potrzeb model współpracy z klientem, zawierający sprawdzone procedury i zasady postępowania.