Oferta - Umowa serwisowa

  • strict warning: Non-static method view::load() should not be called statically in /home/k3r1/domains/k3r.com.pl/public_html/modules/views/views.module on line 879.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_validate() should be compatible with views_handler::options_validate($form, &$form_state) in /home/k3r1/domains/k3r.com.pl/public_html/modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 589.
  • strict warning: Declaration of views_handler_filter::options_submit() should be compatible with views_handler::options_submit($form, &$form_state) in /home/k3r1/domains/k3r.com.pl/public_html/modules/views/handlers/views_handler_filter.inc on line 589.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_style_default::options() should be compatible with views_object::options() in /home/k3r1/domains/k3r.com.pl/public_html/modules/views/plugins/views_plugin_style_default.inc on line 25.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_row::options_validate() should be compatible with views_plugin::options_validate(&$form, &$form_state) in /home/k3r1/domains/k3r.com.pl/public_html/modules/views/plugins/views_plugin_row.inc on line 135.
  • strict warning: Declaration of views_plugin_row::options_submit() should be compatible with views_plugin::options_submit(&$form, &$form_state) in /home/k3r1/domains/k3r.com.pl/public_html/modules/views/plugins/views_plugin_row.inc on line 135.
 
Zestawienie korzyści ze stałej opieki informatycznej:
  • Umowa obsługi czytelnie określa kompetencje i zakres odpowiedzialności za prawidłowe funkcjonowanie sprzętu i systemu komputerowego.
  • Bieżący kontakt pomiędzy klientem, a firmą obsługującą przyśpiesza i skraca czas rozwiązywania problemów.
  • Umowa obsługi gwarantuje określony czas reakcji na zgłoszenie serwisowe.
  • Znajomość infrastruktury informatycznej klienta przez firmę obsługującą pozwala na wspólne planowanie działań wyprzedzających, zapobiegających awariom i pozwalających utrzymać wydajność całego systemu na odpowiednim poziomie.
  • Wiedza firmy prowadzącej opiekę pozwala na optymalny dobór rozwiązań informatycznych w momencie ujawniania się u klienta odpowiednich potrzeb.
  • Jeżeli firma obsługująca jest jednocześnie dostawcą sprzętu komputerowego to nie ma problemów z realizacją ewentualnych zgłoszeń gwarancyjnych.
  • Jeżeli firma obsługująca jest jednocześnie dostawcą oprogramowania to klient ma jedną firmę odpowiedzialną za prawidłowe funkcjonowanie systemu informatycznego (nie ma miejsca na kontrowersje pomiędzy dostawcą sprzętu i oprogramowania co do przyczyn ewentualnych problemów).
  • W zależności od zakresu umowy obsługowej i wielkości firmy własny personel informatyczny u klienta jest zredukowany do minimum lub wręcz nie ma go wcale.
  • Szybki rozwój technologii informatycznych i stale wyodrębniające się nowe specjalizacje powodują konieczność częstego uczestniczenia personelu informatycznego w drogich szkoleniach. Koszty tych szkoleń są udziałem firmy obsługującej, a nie klienta.
Opierając się na wieloletnim doświadczeniu w prowadzeniu bieżącej obsługi informatycznej, K3R SI S.C. stosuje skalowalny, dostosowany do różnych potrzeb model współpracy z klientem, zawierający sprawdzone procedury i zasady postępowania.